Sanatate
Medicina naturista
Consumul de mere este benefic pentru inimă şi...greutate Consumul de mere este benefic pentru inimă şi...greutate
Data: MARTI 08.11.2011 - 08:22 |
Un măr pe zi este excelent pentru sănătatea cardiovasculară deoarece acest fruct are o acţiune benefică asupra nivelului colesterolului.
Ce trebuie să faci sa nu mai sforăi
O treime din populaţia mondială suferă de hipertensiune (OMS)
Mult hulitul cartof, o sursă excepţională de vitamine şi minerale
A fost lansată platforma online pentru medicina dentară Telemedicina UNAS
Raed Arafat: Sistemul de urgenţă din Bucureşti a ajuns la maturitate
Un studiu realizat de cercetători de la Universitatea Florida, care au prezentat rezultatele cercetărilor lor la un congres de biologie, arată că cine mănâncă un măr pe zi contribuie la scăderea colesterolului 'rău' şi la creşterea uşoară a colesterolului 'bun', relatează passionsante.be.
Aceste beneficii s-ar datora - cum au arătat experimentele efectuate pe animale - proprietăţilor pectinei şi polifenolilor din mere, care acţionează favorabil asupra metabolismului lipidelor.
Cercetările s-au desfăşurat la Universitatea Florida pe un grup de 160 de femei, cu vârste cuprinse între 45 şi 65 de ani: jumătate au mâncat zilnic, timp de un an, 75 g de mere uscate şi cealaltă jumătate, 75 g de prune, tot un an. Li s-a luat sânge la trei, şase şi 12 luni.
Rezultatele au pus în evidenţă schimbări incredibile la femeile care au mâncat mere, arată dr Arjmandi, coordonator al studiului. La acestea s-a înregistrat o scădere de 23% a nivelului colesterolului 'rău', o creştere de 4% a nivelului colesterolului 'bun' şi o micşorare semnificativă a producerii anumitor molecule inflamatorii.
În plus, caloriile suplimentare aduse de mere n-au dus la o creştere a greutăţii. Dimpotrivă, femeile au slăbit, în medie, cu peste 3 kg pe an, ceea ce constituie un avantaj în plus, arată dr Arjmandi.
Consumul de mere este benefic pentru inimă şi...greutate

OlteniaBIZ-magazin nu este responsabila juridic pentru continutul comentariilor.
OlteniaBIZ-magazin isi rezerva dreptul de a publica in site comentariile in urma validarii de catre administrator.
ADAUGA COMENTARIU
data de 20.05.2012











