Sanatate
Medicina naturista
Merele mai nocive pentru dinţi decât băuturile carbogazoase Merele mai nocive pentru dinţi decât băuturile carbogazoase
Data: JOI 13.10.2011 - 08:38 |
Prejudiciul adus de mere sănătăţii dinţilor este de patru ori mai mare decât cel provocat de băuturile răcoritoare carbogazoase. De asemenea, vinul şi berea blondă creşte riscul deteriorării danturii, susţine o echipă de experţi britanici, în finalul unui studiu pe un eşantion de peste 1.000 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani, potrivit The Daily Mail.
Ce trebuie să faci sa nu mai sforăi
O treime din populaţia mondială suferă de hipertensiune (OMS)
Mult hulitul cartof, o sursă excepţională de vitamine şi minerale
A fost lansată platforma online pentru medicina dentară Telemedicina UNAS
Raed Arafat: Sistemul de urgenţă din Bucureşti a ajuns la maturitate
Atunci când o persoană mestecă încet un măr, nivelul ridicat de aciditate al fructului afectează în mod considerabil dinţii, explică, în acest context, profesorul David Bartlett de la King's College London Dental Institute.
În cadrul studiului menţionat, experţii au fost interesaţi în special de relaţia dintre dieta persoanelor investigate şi erodarea smalţului şi a dentinei dinţilor.
S-a dovedit că riscul ca dentina să fie afectată era de 3,7% în cazul persoanelor care consumau cu regularitate mere.
Unele sortimente de mere, potrivit calculelor oamenilor de ştiinţă, conţin echivalentul a patru linguriţe de zahăr, ceea ce provoacă un nivel crescut de aciditate în gură.
În acest sens, medicii recomandă ca merele să fie consumate împreună cu o felie de caşcaval sau brânză, întrucât calciul neutralizează acidul. De asemenea, ei spun că este binevenit şi un pahar cu apă simplă sau spălatul pe dinţi.
Sursa: Agerpres
Merele mai nocive pentru dinţi decât băuturile carbogazoase

OlteniaBIZ-magazin nu este responsabila juridic pentru continutul comentariilor.
OlteniaBIZ-magazin isi rezerva dreptul de a publica in site comentariile in urma validarii de catre administrator.
ADAUGA COMENTARIU
data de 20.05.2012











