Grapefruit –ul distruge colesterolul rau
Data: MARTI 14.06.2011 - 20:16 | Roxana Negrila
Fructele de grapefruit se pare ca sunt excelente pentru inimă, prevenind bolile cardiace, după cum a arătat un studiu realizat în Israel. În cadrul cercetării, mai mulţi voluntari cu colesterolul mare, care suferiseră deja o operaţie de bypass, au primit sau nu grapefruit, în funcţie de grupa în care se aflau, timp de 30 de zile.
Ce trebuie să faci sa nu mai sforăi
O treime din populaţia mondială suferă de hipertensiune (OMS)
Mult hulitul cartof, o sursă excepţională de vitamine şi minerale
A fost lansată platforma online pentru medicina dentară Telemedicina UNAS
Raed Arafat: Sistemul de urgenţă din Bucureşti a ajuns la maturitate
După acest interval de timp, în cazul pacienţilor cărora li se dăduse câte un grapefruit pe zi s-a observat scăderea colesterolului şi micşorarea riscului de boli cardiace, conform theallineed.com.
În cazul voluntarilor care nu consumaseră grapefruit nu s-a observat nicio schimbare, chiar dacă mâncaseră sănătos în toată această perioadă de timp.
Potrivit cercetătorilor de la Universitatea Hebrew din Ierusalim, citaţi de ziare.com, pe lângă antioxidanţi, grapefruitul conţine şi nişte chimicale ce ar putea fi responsabile de scăderea nivelului trigliceridelor. Se crede că atât fructul proaspăt, cât şi sucul obţinut din acesta are acelaşi efect. Totuşi, nu trebuie uitat că acest fruct interacţionează cu anumite medicamente, iar consumat în exces creşte nivelul estrogenului, atât în randul barbatilor, cat si al femeilor, drept pentru care poate mari riscul de cancer la sân.
Grapefruit –ul distruge colesterolul rau

OlteniaBIZ-magazin nu este responsabila juridic pentru continutul comentariilor.
OlteniaBIZ-magazin isi rezerva dreptul de a publica in site comentariile in urma validarii de catre administrator.
ADAUGA COMENTARIU
data de 20.05.2012











