Mănâncă din farfurii roşii dacă vrei să slăbeşti
Data: MIERCURI 18.01.2012 - 12:22 |
Vrei să slăbeşti? Consumând alimentele dintr-o farfurie roşie poţi să pierzi în greutate, susţin oamenii de ştiinţă din Germania şi Suedia.
Ce trebuie să faci sa nu mai sforăi
O treime din populaţia mondială suferă de hipertensiune (OMS)
Mult hulitul cartof, o sursă excepţională de vitamine şi minerale
A fost lansată platforma online pentru medicina dentară Telemedicina UNAS
Raed Arafat: Sistemul de urgenţă din Bucureşti a ajuns la maturitate
Servirea alimentelor sau a băuturilor din farfurie roşie, respectiv cană, poate reduce consumul de mâncare/băutură cu aproximativ 40%. Motivul? Culoarea roşie a farfuriei poate încuraja evitarea gustărilor, deoarece culoarea este des asociată cu ideea de pericol, interzicere sau oprire.
Mai mult, cercetătorii susţin că o bună idee pentru reducerea consumului de alimente este împachetarea produselor din comerţ în ambalaje de culoare roşie. Studiul a fost realizat pe 41 de studenţi de sex masculin, care au băut ceai din căni roşii, dar şi albastre. Cei care aveau căni roşii au băut cu 44% mai puţin decât cei care aveau căni albastre.
La cea de-a doua parte a cercetării, 109 participanţi au primit covrigi pe care i-au consumat din farfurii roşii, dar şi albastre. Ca şi în cazul ceaiului, participanţii care aveau farfurii roşii au mâncat mai puţini covrigi decât cei care aveau farfurii albastre.
,,Din start culoarea roşie ne duce cu gândul la ceva periculos, de aceea avem tendinţa de a mânca mai puţin”, a precizat Ursula Arens, de la Asociaţia Britianică a Dietei.
Rezultatele studiului au fost publicate în Jurnalul Medical ,,Apetit"
Nu dormi bine? Ia o linguriţă de Miere
Este dulce şi foarte lăudată pentru efectele ei asupra organismului. Mierea este îndulcitorul natural care poate fi folosit atât în alimentaţie, cât şi în medicină şi chiar în cosmetică. Iată câteva dintre beneficiile pe care ni le aduce.
Remediu pentru tăieturi şi arsuri
Datorită proprietăţilor sale antiseptice, mierea ajută la inhibarea creşterii bacteriilor, păstrând rănile externe curate, ferite de infecţii.
Este tratament împotriva arsurilor, a rănilor şi a tăieturilor deoarece este capabilă să absoarbă umezeala din aer şi să grăbească vindecarea.
Proprietăţile antibacteriene ajută la prevenirea infecţiilor şi acţionează ca agent anti-inflamator, reducând inflamarea, durerea şi chiar formarea cicatricilor.
Înlătură insomniile
Mierea poate elimina insomiile atunci când se amestecă o linguriţă de miere cu un pahar cu lapte. În acest fel, obţineţi o stare de calm şi puteţi adormi cu uşurinţă.
Insomniile mai pot fi îndepărtate şi cu un amestec de una-două linguriţe de miere într-o ceaşcă de ceai de muşeţel
Tratează mahmureala
Tratamentul împotriva mahmurelii constă în consumul unui amestec de 15 ml de miere, 80 ml de suc de portocale şi 70 ml de iaurt. Mierea acţionează blând asupra stomacului şi conţine un amestec de zaharuri naturale care grăbesc procesul de oxidare a alcoolului de către ficat.
Ameliorează durerile de gât
Mierea este capabilă să amelioreze durerile de gât datorită proprietăţilor antimicrobiene, eliminând, astfel, bacteriile care duc la apariţia infecţiilor.
Pentru ameliorarea durerilor de gât puteţi înghiţi o linguriţă de miere sau puteţi face gargară cu o combinaţie de două linguriţe de miere, patru linguriţe de suc de lămâie şi un pic de sare.
În cosmetică
Mierea este unul dintre principalele ingrediente folosite în industria cosmetică. Datorită efectului ei de a împrospăta pielea, mierea este o componentă principală în multe măşti pentru ten. Una dintre cele mai bune măşti este cea făcută din miere şi argilă. Ea are rolul de curăţare a porilor.
În alimentaţie
Vrei să slăbeşti? Îţi recomandăm un mic dejun bogat în fibre şi miere. Aceasta din urmă are foarte puţine calorii şi cei care o mănâncă la micul dejun au senzaţia de saţietate pe parcursul zilei. Astfel, ei au o dorinţă mult mai mică de a mânca şi îşi pot menţine silueta mai uşor.
În medicină
Unul dintre cele mai importante beneficii este acela că mierea „face plinul” organismului cu antioxidanţi. Ei ajută la păstrarea sănătăţii celulare şi împiedică distrugerea acestora. Mai mult, sunt dovezi concludente conform cărora antioxidanţii ajută la prevenirea cancerului şi a bolilor de inimă.
Miere cu lămâie, tonicul de dimineaţă
Potrivit nutriţioniştilor, pentru a ne menţine sănătoşi, în fiecare dimineaţă trebuie să bem un tonic preparat dintr-o linguriţă de miere şi suc de lămâie obţinut de la o jumătate de fruct, amestecate într-o ceaşcă de apă caldă.
Alimente care îmbătrânesc creierul
1. Grăsimile saturate
Consumul a cel puţin 4 grame de grăsimi saturate într-o oră poate creşte nivelul colesterolului rău în sânge, ceea ce poate afecta arterele sau, chiar mai rău, poate duce la inflamarea genelor care se află în strânsă legătură cu acea parte a creierului care se ocupă cu stocarea informaţiilor.
2. Zahărul
În momentul în care o persoană consumă zahăr în exces, proteinele din organism funcţionează în mod impropriu, ducând la îmbătrânirea sistemului arterial. Pentru a preveni acest lucru, este indicat să nu adaugi mai mult de 4 grame de zahăr per porţie. Ca şi în cazul grăsimilor saturate, în decursul unei ore nu trebuie să consumi mai mult de 4 grame de zahăr.
3. Grăsimile trans
Încearcă să excluzi din dieta ta grăsimile vegetale hidrogenate sau parţial hidrogenate, deoarece acestea alterează procesul metabolic şi solidifică arterele, ceea ce duce la îngreunarea circulaţiei sângelui spre creier.
Mănâncă din farfurii roşii dacă vrei să slăbeşti

OlteniaBIZ-magazin nu este responsabila juridic pentru continutul comentariilor.
OlteniaBIZ-magazin isi rezerva dreptul de a publica in site comentariile in urma validarii de catre administrator.
ADAUGA COMENTARIU
data de 20.05.2012











